czwartek, 29 grudnia 2011

Wiersz od pani Anny

Dziś zajrzałem do mojej skrzynki mejlowej i znalazłem pierwszy wiersz na mój temat. Wzruszyłem się naprawdę. Pani Annie Kotwicy, autorce - nie bójmy się tego słowa - poematu na moją cześć dziękuję z całego psiego serduszka.

A oto dzieło:

Są takie psy, co koleją nałogowo jeżdżą,
I takie co się leniwie na fotelach gnieżdżą
Są psy myśliwskie, gończe i psy kanapowe
A ja wam Moi Drodzy o książkowym psie opowiem.
Cztery  łapki biszkoptowe, pyszczek biało-czarny cały
Czarny kubraczek, nie mniej czarne uszka i krawacik biały
Tak oto w pełnej swej psiej okazałości
Rambo  w krainie książki od jakiegoś czasu gości
 Gracja, wdzięk, choć i pewne skłonności do psoty
Są to jego niepodważalne, młodzieńcze przymioty.
Nasz przystojniak w antykwariacie sobie rezyduje
Lecz z prawdziwie psiego życia chyba nie rezygnuje
Co prawda sam nie wie jeszcze kim ostatecznie zostanie
Ach to psie, szczeniackie niezdecydowanie..
Lecz aby piękny nasz świat lepiej poznać
I wszystkich dziedzin nauki osobiście doznać
Rambo co dzień pracowicie zgłębia tajniki
Prawa, medycyny, sztuki, mechaniki
A gdy nadejdą  chwile prawdziwiej psiej zadumy
Z wielką pasją i zapałem  sięga po albumy
Popołudniami zaś, gdy  już  po psiemu zaśnie
Sny ma niczym stare, piękne baśnie
I tylko czasem jakaś smakowita wiersza strofa
Sprawi, że psiakowi przyjdzie ochota
Na spróbowanie jak prawdziwa poezja smakuje
Miejmy nadzieję że jak dorośnie to się opanuje;) 
Mówcie sobie wszyscy,  co tam chcecie
Że w dalekim, wielkim, pełnym przygód  świecie
Są psy sławne, dostojne, wyjątkowe
Jednym słowem psi bohaterowie.
Nasz dzielny Rambo boryka się z równie ważnym zadaniem
Ponieważ pisanie bloga jest nie lada wyzwaniem!
W dodatku w swym zacisznym, przytulnym  antykwariacie
Zagłębia arkana wiedzy jakiej nigdzie nie poznacie!
Zapraszam was do wspólnej z Rambem przygody
Czytajcie bloga, piszcie i wyruszajcie na książkowe łowy!

Zachęcam także innych moich wielbicieli oraz wielbicielki do podjęcia własnych poetyckich prób w konkursie. Przypominam, że termin nadsyłania prac mija 31 grudnia 2011 o godz. 23.59. Nagrodę książkową przyznam już w nowym roku.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz