czwartek, 22 grudnia 2011

Ja też mam dla Was książkę gratis


Widzę, że na Facebooku konkurs za konkursem i wciąż są rozdawane jakieś książki gratis. Postanowiłem przyłączyć się do tej akcji i ufundować własną nagrodę.



Książka J. Najmana i J. Novotnego „Psy rasowe” została wydana w 1976 roku. Obwolutę ma trochę sfatygowaną (to nie ja ją pogryzłem!), ale opisy najpopularniejszych psich ras są bardzo fachowe i wyczerpujące, a zdjęcia oddają urodę moich psich kolegów.

Warunkiem otrzymania książki jest napisanie wiersza na mój temat. Termin składania prac upływa 31 grudnia o 23.59. Wasze prace konkursowe możecie przesyłać na mój adres mejlowy rambo@tezeusz.pl lub zamieszczać bezpośrednio w komentarzach do mojego bloga.

Nie stawiam żadnych formalnych ograniczeń. Ocenię i docenię walory literackie utworów. Rozumie się jednak samo przez się, że najmilej widziane będą panegiryki – na moją cześć, rzecz jasna.  

2 komentarze:

  1. O żesz! Nie zauważyła ja tego konkursu... auuuuuuuuuuuuuu! że się tak po piesku wyrażę...
    Masz nową fankę Rambo, mimo że bardziej lubię koty. Czy Twój koci kompan też jakiś konkurs ogłosi?
    Pozdrawiam noworocznie życząc, aby wilki trzymały się od Ciebie z daleka :))
    Jorlanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Nowa Fanko!
    Co do zamiarów kota Tezeusza, trudno mi się wypowiadać, bo to typ wprawdzie sympatyczny, ale trochę niekomunikatywny.

    Ja natomiast daję wciąż szansę tym, którzy nie zdążyli do końca ubiegłego roku. Zacytuję mój wpis z 1 stycznia: "Wprawdzie konkurs został zamknięty, ale nie zamierzam ograniczać osób, którym w przyszłości przyjdzie ochota pisać panegiryki na moją cześć. Przeciwnie, bardzo zachęcam i obiecuję, że w zasobach antykwariatu znajdę dla nich jakąś drobną rekompensatę".

    Pisz więc śmiało i nadsyłaj owoce swojej twórczości. Obiecuję, że jeśli będę nimi usatysfakcjonowany, Tobie również wyślę jakąś książkę gratis. Może nawet o kotach.

    OdpowiedzUsuń